• Λόγω της συνεχούς ανανέωσης των προϊόντων μας, οι τιμές και η διαθεσιμότητα αλλάζουν καθημερινά. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα. 

 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

1.      Στοιχειά εταιρείας

Καλωσορίσατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα Mercedes-smart πώλησης ανταλλακτικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz και smart.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρία με την επωνυμία Mercedes-smart (Θ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΚΡΙΤΣΩΤΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ) εδρεύει στην Σερρών 77 Ακαδημία Πλάτωνος, Τ.Κ. 10441 Αθήνα και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 094326699 – ΑΜΑΕ 2476/01/Β/91/441, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών και αριθμό καταχώρισης στο ΓΕΜΗ 744101000.

·         Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού καταστήματος: 210 5202418

·         Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης καταστήματος: 210 5200001-3

·         Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης λογιστηρίου: 210 5200004

·         FAX: 210 5200008

·         e-mail καταστήματος: mercedes@otenet.gr

·         e-mail ηλεκτρονικού καταστήματος: info@mercedes.gr

Ο επισκέπτης ή χρήστης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των γραφικών, των εικόνων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Συνεπώς, οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις πριν από την εγγραφή ή την επίσκεψη τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Mercedes-smart.

 

  1. Εγγραφή χρήστη (Προστασία προσωπικών δεδομένων)

 

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος προτού ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του θα πρέπει να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΤΑΙΡΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά βάσει του ν.2472/97, αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών, για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές. Σημειώνεται ότι οι πληροφορίες παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές (απόρρητες) και τα δεδομένα αυτά δεν διαβιβάζονται σε τρίτους. Σε περίπτωση μη συγκατάθεσης/αποδοχής ‘cookies’, η εταιρεία επιτρέπει εφόσον είναι τεχνολογικά εφικτό, τη συνέχιση της χρήσης της ιστοσελίδας από τον καταναλωτή, χωρίς την αποστολή των ‘cookies’.

 

  1. Διαδικασία εγγραφής

 

Για την εγγραφή του Χρήστη απαιτείται:

  • Η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail)
  • Η δημιουργία κωδικού πρόσβασης
  • Το ονοματεπώνυμο
  • Η διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας
  • Το τηλέφωνο επικοινωνίας

 

  1. Περιορισμός ευθύνης Δικτύου

 

Ο επισκέπτης / χρήστης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αναλαμβάνει την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται στο διαδίκτυο από την έλλειψη ικανότητας ή αθέμιτη χρήση της ιστοσελίδας, όπως επιπρόσθετες διακοπές, ελαττώματα η ακόμα και καθυστέρηση φόρτισης της σελίδας λόγω δικτύου του επισκέπτη/ χρήστη.

 

  1. Εγγύηση

 

Ο χρόνος και οι όροι εγγύησης των προϊόντων ορίζονται αποκλειστικά και μόνο από το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής με αποτέλεσμα να μην φέρει οποιαδήποτε ευθύνη η εταιρία μας. Παρόλα αυτά ο κύριος μας σκοπός είναι οι ικανοποιημένοι μας πελάτες και για το λόγο αυτό, έχουμε άμεσο στόχο να λύνουμε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί. Η απόδειξη αγοράς και η άθικτη συσκευασία είναι απαραίτητη για την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος.  Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές. Τα ευαίσθητα είδη όπως φανοποιία συσκευάζονται κατάλληλα από εμάς για την αποφυγή ζημιών κατά τη μεταφορά. Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας στα τηλέφωνα της εταιρίας και όχι του ηλεκτρονικού καταστήματος (210 5200001-3) εντός 2 ημερών, ενημερώνοντας τον εκάστοτε υπάλληλο μας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας αναφέρεται ότι είστε πελάτης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Α) Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

1) άθικτη συσκευασία

2) σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση εφόσον το προϊόν υπάρχει σε απόθεμα

3) σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων όπως:

  • κακή τοποθέτηση και συναρμολόγησης του
  • κακής χρήσης του
  • χρήση διαφορετική από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί

Επιπλέον, η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπεται από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.

B) Προϊόντα που δεν καλύπτονται από εγγύηση:

  • Ηλεκτρονικά μέρη
  • Λάμπες
  • Τακάκια
  • Δισκόπλακες

 

  1. Επιστροφές

 

Οι επιστροφές από το κατάστημα θα γίνονται αποδεκτές σε περίπτωση λάθος παραγγελίας/ λάθος συμβατότητας/ αστοχίας προϊόντος. Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από την σύμβαση εντός 14άρων ημερολογιακών ημερών αρχής γενομένης από την παραλαβή του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη. Σημειώνεται ότι τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν μόνο τον αγοραστή. Όπως προαναφέρθηκε το προϊόν θα πρέπει να τηρεί τις προϋποθέσεις-διαδικασία επιστροφής προϊόντος, για να γίνει αποδεκτό από την εταιρία. Οι επιστροφές από το κατάστημα θα γίνονται αποδεκτές σε περίπτωση λάθος παραγγελίας/ λάθος συμβατότητας/ αστοχίας προϊόντος. 

 

  1. Τιμές

 

Στις αναγραφόµενες τιµές των ανταλλακτικών που αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του ιστοτόπου συµπεριλαµβάνεται ο νόµιµος Φ.Π.Α. και τυχόν άλλες επιβαρύνσεις προσαρμόζονται αυτόματα πριν απο την ολοκλήρωση της παραγγελίας του χρήστη (κόστος μεταφορικής/ αντικαταβολή). Οι τιµές του ηλεκτρονικού καταστήµατος µπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Oι αναγραφόµενες τιµές των προϊόντων ισχύουν για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστηµα. Οι τιµές των προϊόντων για αγορά µέσω του φυσικού καταστήματος Θ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΚΡΙΤΣΩΤΑΛΑΚΗ ΑΕΒΕ ενδέχεται να διαφοροποιούνται.

H ΕΤΑΙΡΙΑ δεν φέρει καµία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές τιµών προϊόντων που αγοράσθηκαν από το φυσικό κατάστηµα και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαµηλότερης τιµής στο ηλεκτρονικό της κατάστηµα ή το αντίστροφο. Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν µέχρι εξαντλήσεως των αποθεµάτων. Στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσµεύεται η εταιρεία για τυχόν σφάλµατα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιµές προϊόντων που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν µπορεί να εξασφαλίσει η εταιρία ότι δεν θα υπάρχουν σφάλµατα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενηµέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιµής ενός προϊόντος.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα άμεσης παραγγελίας των προϊόντων και όχι την άμεση αγορά των προϊόντων. Η αγορά θα επέλθει εφόσον ο η εταιρεία επικοινωνήσει με το χρήστη τηλεφωνικά στο χρονικό πλαίσιο ενός 24ώρου. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του χρήστη κατά την τηλεφωνική του επικοινωνία με το κατάστημα θα του ζητηθεί ο αριθμός πλαισίου.

      8. Διαθεσιμότητα

 

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων επειδή έχει άμεση σχέση με το φυσικό κατάστημα ενδέχεται να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή χωρίς άμεση ενημέρωση στο διαδίκτυο.

 

      9.  Παραγγελία

 

Οι παραγγελίες πρέπει να λαµβάνονται εγγράφως µέσω διαδικτύου. Αμέσως μετά την διαδικασία εγγραφής, επιλέγει ο πελάτης το προϊόν που επιθυμεί και το προσθέτει στο διαδικτυακό του καλάθι. Συμπληρώνοντας με αυτόν το τρόπο τη φόρµα Παραγγελίας, η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα. Το κατάστημα αμέσως μετά την ολοκλήρωση παραγγελίας σας στέλνει ένα ενημερωτικό μήνυμα και επικοινωνεί μαζί σας σύντομα μέσα στο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος. Η ενημέρωση της παραγγελίας εµφανίζεται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλεται µε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει.

   

10.  Τρόπος πληρωμής 

 

  • Με πιστωτική κάρτα για απευθείας χρέωση ολόκληρου του ποσού µέσω διαδικτυακών συστηµάτων πληρωµής.

Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας θα πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Το ποσό χρέωσης θα πρέπει να είναι διαθέσιµο και θα κρατείται µε την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Η χρέωση, εκτός από την αξία του παραγγελθέντος προϊόντος, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής.

Η απόδειξη λιανικής πώλησης θα παραλαμβάνεται μαζί με το προϊόν αγοράς. Η εταιρία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καµίας πιστωτικής κάρτας για µελλοντική χρήση. Η εισαγωγή των απαιτούμενων από τους όρους χρήσης της Ιστοσελίδας στοιχείων της πιστωτικής κάρτας, δηλώνει ρητά ότι ο πελάτης έχει το νόµιµο δικαίωµα χρήσης της εν λόγω πιστωτικής κάρτας.

  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασµό της EUROBANK 

Στη συνέχεια µας αποστέλλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου στο info@mercedes-smart.gr ή µέσω fax στο 210 5200008 προκειµένου να δροµολογηθεί η παραγγελία.

 

  11.  Ασφάλεια

 

Η εταιρία Mercedes-smart (Θ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΚΡΙΤΣΩΤΑΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ) δεν φέρει καµία ευθύνη σε περίπτωση µη νόµιµης χρήσης πιστωτικών καρτών. Η παροχή στοιχείων πιστωτικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή του πελάτη για χρέωση αυτής µε το ποσό της αγοράς που πραγματοποιείται µέσω της ιστοσελίδας.

Σε περίπτωση που η συναλλαγή µε την πιστωτική κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε η αγορά δεν θα εκτελεστεί.

Οι συναλλαγές µε πιστωτική κάρτα θα διεκπεραιώνονται µέσα από την ιστοσελίδα της Mercedes-smart χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του παρόχου επεξεργασίας διαδικτυακών πληρωµών µε τον οποίο είναι συμβεβλημένη η Εταιρία.